اس ام اس عاشقانه

خوشبخت ترين پسر كسي است كه اولين عشق يك دختر باشد و

خوشبخت ترين دختر كسي است كه آخرين عشق يك پسر باشد

**********************************************

این روز ها نبودنت بودنم را زیر سوال برده..

**********************************************

امشب کم توقع شده ام..


ارزویم کوچک است وکم حرف..


هیچ نمیخواهم جز..


"تو"

**********************************************

آن روزها یادت است آیا؟

دل می شکاندی و جگر می سوزاندی

خوب شد آمدی...

چیزی را باید بهت بگویم:

بی خود آمدی...دل شکسته مثل روز اولش نمی شود و جگر سوخته کال نمی شود و من همان عاشق مست نمی شوم

بی صدا و بی هیاهو گورتو گم کن....

**********************************************

اینجا در قلب من حد و مرزی

برای حضور تو نیست

به من نگو که چگونه بی تو

زیستن را تمرین کنم

مگر ماهی بیرون از آب

می تواند نفس بکشد؟؟؟

مگر می شود هوا را از

زندگیم برداری و من

زنده بمانم؟؟؟

بگو معنی تمرین چیست؟؟؟

بریدن از چه چیز را تمرین کنم؟؟؟

بریدن از خودم را؟؟؟

**********************************************

دو قلب دارم

یکی در طرف چپ و دیگری در طرف راست

آغوشت را تنگ تر کن

من این تن دو قلب را دوست دارم

**********************************************

سلامتی پسری که اسم دوس دخترش رو روی بازوهاش خالکوبی کرده تا هرگز فراموشش نکنه…

اماغافل ازاینکه دوس دخترش اسمشو اشتباهی گفت…

**********************************************

خوشبختی همین در کنار هم بودن هاست

همین دوست داشتن هاست در آغوش گرفتن هاست

خوشبختی همین لحظه های ماست،

همین ثانیه هاییست که در شتاب زندگی گمشان کرده ایم!!

**********************************************

قول داده ام فراموشش کنم...

قول داده ام بهانه اش را نگیرم.....

قول داده ام یادم برود هر آنچه بود،اما...

زیر قولم زده ام...هنوز یادم هست...

هنوز شبها با گریه میخوابم...

هنوز چشمانم منتظر خبری از اوست.. بدقول نیستم...

دست خودم نیست..دلم منطق نمیفهمد

**********************************************


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 21 تير 1393برچسب:اس ام اس عاشقانه, | 15:40 | نویسنده : AmirAli |